Friday, August 10, 2012

Hafal Surah Pendek

Alhamdulillah umat Islam dah pun 23 hari berpuasa.. yang paling best bulan puasa tahun ni aku dah boleh hafal beberapa surah pendek.. dah boeh hafal tu..jgn lupa amal makna yg kita hafal tu k..cuba faham n memahami..Amin...daripada xcuba skrg cuba menghafal dapat gak pahala n dapat tambah ilmu agama..pastu nak solat pun lagi rasa seronok jek coz dlm kepala dah tahu nak baca surah ape..hehehe best sangat2x..walaupun nampak simple hope lepas ni apa yang aku buat ni akan memberi kebaikan kepada aku dimasa akan datang..mybe kita xdapat merasai lagi nikmat yang Allah nak bagi tu tapi sekurang2nya kita berusaha merubah diri menjadi lebih muslimah solehah.. Insya Allah...  Niat utk belajar ilmu tajwid Al-Quran pun dah tercapai..sume aku belajar menggunakan youtube n internet..kalu korang nak minta tolong aku bagi link youtube tu pn boleh..nti ada masa aku akan update link k..



nak jadi muslimah solehah yang menutup aurat seperti ini atas usaha diri sendiri dan kesedaran sendiri.. Insya Allah

No comments:

Post a Comment