Monday, June 18, 2012

NatUraL BeauTy

Assalamualaikum..
 salam syang kepada rakan-rakan yang sudi baca blog aku ni..Apa cerita yang aku nak tulis kali ni..hmmm ramai orang yang sukakan kecantikan. so termasuklah dengan aku ni.. aku ni jenis suka makan jamu n try macam2 sabun, krim n jus2 utk cantik.. setelah beberapa kali makan macam2 jus kecantikan (bukan jus buah tau).. baru aku sedar makanan tu hanya beri kesan sementara jek.. after korang xda duit nak beli atau stop makan.. muka jadi gelap n tumbuh jerawat semula.. so better minum n makan jus buah yang original k.. coz aku nak share pengalaman aku selama menggunakan produk2 ni.. skrg aku dah berhenti makan jamu2 kcantikan n jus2 kolegen ni..aku hanya pakai pencuci muka, bedak baby n foundation jek.. Alhamdulillah kulit dulu banyak tumbuh jerawat lepas bhenti makan kolegen dah makin sihat semula.. makin licin n jerawat dah makin kecut..
selain itu aku amalkan petua baca ayat2 utk kecantikan akhlak n selawat Nabi 3x pastu sapu kat muka. pastu rajinkan diri baca surah2 yusuf kalu nak cantik.. cantik ni bukan sekadar cantik muka luaran jek mesti mintak cantik akhlak n budi bahasa sekali.. Insya Allah akan berkesan..

No comments:

Post a Comment